tisdag 1 mars 2011

@ Rocksam.

Det fick bli bloggen som fick ta smällen när jag började jobba för Rocksam Agency. Hann verkligen inte med något utöver allt som skulle läras in. Vill inte lägga ner bloggen dock, jag insåg det igår när jag inte riktigt visste var jag skulle lägga mina middagsbilder och varför jag överhuvudtaget fotade?
Jag har förlängt domänet i tre år framöver så något vettigt borde jag ju göra med det, tills vidare får det bli bloggen som ligger kvar här under. Ja, Rocksam alltså... Fick plötsligt en ganska ordentligt glimt av hårdrock i min vardag. Det kombinerat med pedagogik känns helt fulländat. Happy as can be.

5 kommentarer:

  1. .fi? Finskt företag?
    Hur går det ihop? Hur kom du in på de företaget?

    SvaraRadera
  2. Finns i både Finland och Sverige. :P

    SvaraRadera
  3. Hårdrock är bra. Vad gör du då där, är du agent?
    Jag vill också jobba med hårdrock, låter som ett roligt arbete.
    Kan jag också söka en tjänst där?

    SvaraRadera
  4. Din blogg dök upp när jag sökte på rocksam agency. Helt pga att jag söker information om Cellout.

    HAHA,jobbar du med Sammen?

    Har jobbat med Sammen via radion flera år, han är en jävel när det kommer till musik, hahahaa

    Han har flera gånger gett mig skivor och sagt, det här är the next "shit". I början trodde jag inte på honom ett dugg men idag så har han rätt varje jävla gång...

    Lycka till!

    SvaraRadera