tisdag 11 maj 2010

Vaknade av strålande sol. Nej, det gjorde jag inte alls, jag har helt mörkläggande rullgardiner, men - när jag väl drog upp dem så möttes jag av sol, sol, sol. Jag har drömt så intensivt så jag känner mig mer trött i huvudet nu än när jag gick och la mig. Det har varit män som bytt av varandra, diverse olika narkotiska preparat och ja, jag har haft fullt upp i drömmarna inatt. Nu är kaffe och väntan på att naglarna ska torka. Vid elva ska jag på rektorsmöte och alla former av möten och planeringar värdesätter jag, dels för extratimmarna, dels för att det är skönt att komma ifrån barngruppen i någon timme ibland. Igår införskaffade jag öronproppar vilket är ett måste om jag ska behålla hörseln i någorlunda bra skick.

1 kommentar:

  1. Jobbar du på skola? Vilken? Tyckte mig se dig idag nämnligen. ;*)



    /R.

    SvaraRadera