måndag 10 maj 2010

Jag har faktiskt gjort ett gott försök till EFIT-bidrag idag, trots fullt upp hela dagen. Med allt från utomhusdag till lektion med vilda ungar och däremellan har jag hunnit med ett jackköp - och faktiskt, kissa en eller ett par gånger. X och jag var och käkade pizza och jag plockade fram muffins ur frysen inför morgondagen. Jag avslutade kvällen (trodde jag ja) med ett skumbad bland levande liljor. (Det lät ganska mysigt men jag var tvungen att slänga ut dem på balkongen, de luktar hysteriskt).

5 kommentarer:

  1. Alltså, nu bloggar jag igen.. 5 månader senare.. Hjerta dig! Och hey.. jag har något HELT hysteriskt att dela med mig av till dig! Du kommer DÖ! Puss!

    SvaraRadera
  2. oh herregud vad stor han är. finaste killen! <3

    SvaraRadera
  3. hej kollar in din EFIT dag
    liljor är överskattade, de luktar död :-)

    SvaraRadera