lördag 30 januari 2010

Jag har nog gått ner ett kilo efter vår långpromenad till affären. Den var liksom inte vad den borde vara, eftersom den var täckt av miljoner ton snö. Jag tyckte att jag gjorde det enkelt för mig på Kvantum där jag köpte en pulka till ungen, men det blev snarare tyngre på vägen hem. Nu är vi rosiga om kinderna i alla fall och dricker varm choklad och han käkar bokstavskex medan jag ska baka bondkakor. Bild på mig och mitt snitt. Där magen liksom hänger över linningen. Snacka om felplacerat bikinisnitt.

5 kommentarer:

  1. Baddräktssnitt kanske =)) det måste mit vara iaf, på tvären haha

    SvaraRadera
  2. Jaaa, absolut! ;) Skitsamma var fan de sitter och på vilket håll egentligen, tur att vi fick ut våra kids i alla fall. :o)

    SvaraRadera
  3. men FUCK IT nu blev du ÄNNU hetare jag trodde inte det gick???!!!! du är en KVINNA! utan dess like!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. Haha, mitt sitter också superhögt. Vet inte riktigt hur de tänkte där mitt var ju planerat o allt... Puss på dig och X.

    SvaraRadera