söndag 8 augusti 2010

Medan Leila bakade och Per förmedlade vad det blir för mat via televisionen, slängde jag ihop en pastasallad. Jo, för så gör jag ibland; SLÄNGER ihop. Om man köper allt nästintill färdigt så är det så enkelt så. (Och det kostar mer och man får massa mysiga tillsatser på köpet förstås.) Peston från Barilla är faktiskt lika god som när jag gör egen kan jag tycka, dock är det fräschare att blanda sina egna salladsblad - det kommer med en hel del mindre snygga i en påse som den nedan från ICA. Så, inför dagens middag knaperstekte jag bacon, bemödade mig med att skära tomater, purjolök, avokado och gurka samt kokade pasta. Sen liksom slängde jag liksom ihop. Fääärdigt.

Ps. Jag är fortfarande inte alls så positivt inställd till att detta är sista semesterdagen.

1 kommentar:

  1. Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.

    Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.
    http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/

    kram Bitte

    SvaraRadera