söndag 8 augusti 2010

Jag gör upprepade tappra försök att dölja den där lite molande och svagt påtagliga känslan av att INTE VILJA GÅ OCH JOBBA IMORGON! Jag gillade tydligen att ha semester. Idag sov jag till 12, och hade säkert kunna sova längre om inte ungens pappa ringde och påpekade lite diskret att det kanske var morgon snart?! Jag har i alla fall hunnit få i mig en pasta bolognese, handlat miljoner grönsaker samt få på mig min nya behå som jag köpte igår. Den är från Change, som jag blev tipsad om och varmt kan rekommendera vidare. Jag hade dock ingen aning om att jag har så stora tuttar som jag har (om man liksom samlar ihop dem), jag har tryckt ner dem i alldeles för små behåar hela mitt gångna liv. Tydligen.

En alldeles ny behå från Change - 400:-, samt en lika ny tröja från Lindex - 199:-.
Hålen fick man på köpet.

3 kommentarer:

  1. Jag handlar alla mina BHar på Change och tycker att de är toppen :)

    SvaraRadera
  2. Lite nyfiken bara,vet du hur stora storlekar de har och går det beställa via nätet?

    SvaraRadera
  3. Upp till J och jag fattade rätt. Hittar dock ingen webbutik. :(

    SvaraRadera