lördag 21 augusti 2010

Likvaka.

Jag har äran att ta emot bloggtips (jag skräppostanmäler det dagligen, men det vill inte alls vara skräppost) där man kommer med förslag på aktuella händelser som kan vara värda att nämna i en blogg. Högaktuellt är såklart valet. Och jag har tidigare år, så länge jag har bloggat (sedan 2001) gått till attacker och tagit tillvara på bloggen just i valtider. Men det tjänar ingenting till, min ståndpunkt är gjuten i betong och vad gör det för skillnad om jag uppdaterar mina åsikter var fjärde år? Jaha, okej då, det är väl värt ett försök; Jag är humanist, besitter en nämnvärd empati och tycker att fler människor än bara jag själv ska ha det bra. Jag är aktiv socialdemokrat och det enda jag egentligen tycker är viktigt inför årets val är att alla som överväger att rösta blått stannar hemma.

6 kommentarer:

  1. Hur vet du att det inte ger något? Kanske kan du lyckas omvända någon blådåre! :P
    Sen tror jag rent allmänt att bloggvärlden behöver mer rött, av alla (inte så många iofs men ändå) politiska bloggar/inlägg jag stött på (förutom din) så har samtliga vart moderater.

    SvaraRadera
  2. Detta är min favoritblogg ännu mer nu!

    SvaraRadera
  3. Har egentligen ingen kommentar till inlägget i sig, men äter dig gärna ;)........

    //T

    SvaraRadera
  4. Vansinnigt vacker tjej som får mig att tappa hakan, med en trevlig blogg - både utseendemässigt och innehållet.... sen så kom det stora minuset... tok-sosse ;) men men, man kan ju inte få allt =)

    SvaraRadera
  5. Heeeelt otrolig snygg bild på dej! :)

    SvaraRadera