onsdag 18 augusti 2010

Klagomuren.

Jag tror inte att jag sätta ord på hur ordentligt drabbad av tristess jag är just nu. Det visade sig att jag har åkt på inflammation i bihålorna, luftvägsinfektion och urinvägsinfektion (!) - ja allt på en gång (vilket i och för sig är lika bra - hit med skiten i en klumpsumma). Detta innebär att jag borde vila lite tyckte man. Så vid lunchtid bunkrade jag upp med sånt som behövs när man är sjuk: chips och c-vitamin. Satte på Green street Hooligans eftersom att det är en favoritfilm (och för att jag vill ligga med massa britter när jag sett den färdigt), men vafan, jag får rå jävla ångest av att titta på film mitt på dagen. Jag kom på mig själv att snurra runt i soffan oändliga antal gånger, sitta, ligga, snurra igen och ja, sådär höll jag på. Nu sitter jag igen och svetten liksom forsar. Sova är uteslutet, jag kan inte sova mitt på dagen - never. Sover gör man cirka fem timmar nattetid.

Imorgon vill jag jobba.

6 kommentarer:

  1. Måste bara berätta om en grej som gjorde hela min dag! :D Tidigare idag satt jag och testade googla på mig själv, märkte att det inte var något intressant som kom upp. Då testade jag googla på dig på bilder. På tredje sidan kommer det upp två bilder PÅ MIG! Snacka om att man vart förvånad, haha. Ville bara informera. Hoppas att det är bättre med förkylningen nu.

    I'm sending you a kiss to make it better. :)

    SvaraRadera
  2. Krya på sig. Du ser äckligt fräsch ut för att vara så sjuk - jag ser ut som fan själv bara jag blir förkyld

    SvaraRadera
  3. Tack snälla fina människor! <3

    SvaraRadera
  4. du e så vacker! så naturlig alltid.

    SvaraRadera
  5. Så konstigt,jag har också åkt på urinvägsinfektion,luftvägsinfektion och bihåleinflammation.. Det kan inte vara så vanligt :O

    SvaraRadera
  6. Åh, stackars. Då kan jag i alla fall ärligt säga att jag lider med dig, Anna.

    SvaraRadera