fredag 12 mars 2010






























Sådär ja, äntligen börjar jag likna en människa igen - och behöver inte sova det första jag gör när jag kommer hem på dagarna. Planeringen börjar liksom sjunka in och saker och ting känns mer strukturerat, jag har till och med lyckats planera in sommarens semester redan, så nu känns saker och ting mycket lugnare. Sen kör det säkert ihop sig när jag ska ha inskolning för nya elever och samtidigt ska min egen unge skolas in, men det är sådant som får ordna sig helt enkelt. Nu är det helg för oss, efter att ha varit ute och handlat mängder av mys - chips, dip, godis och glass. Vi har ätit pastasallad och spelat spel och imorgon ska jag vända upp och ner på hela mitt bo och vårstäda. Framför allt rensa ur garderoben, jag behöver sälja av mig en del innan jag startar upp projektet med att bygga om. Och köpa nytt.

2 kommentarer:

  1. Hej Tina!
    Jag är så glad att det är du som har kommit till H-an. Ungarna älskar det! =0)

    Kram Therese C

    SvaraRadera