måndag 15 februari 2010

Vaknade vid sextiden och började dagen med dagislämning, samt en stor omelettfrukost till Vakna med the voice. Man kan ju tro att jag somnade till Bingolotto igår (mm, Lovi tycker att det är jättechockerande att jag spelar Bingolotto ibland. Jag läser Hemmets journal också. Höhö), men jag hade snarare grava sömnproblem och var vaken till tretiden inatt. Någonting bekymrade mig uppenbarligen, kan för den sakens skull inte sätta fingret på vad.

Kom på igår att det är snabba ryck som gäller nu med tre tentor som ska in denna veckan (kanske därför jag blev sömnlös förstås), ändå fastnade jag tidigt i förmiddags på diverse tapetsidor. Ska ju fräscha upp köket rejält med nytt golv, så varför inte en tapet också tyckte jag. Nu måste jag dock gräva ner mig i genuslitteratur, hälla i mig några muggar kaffe och försöka se bortom dagens ledvärk.

1 kommentar: