söndag 28 februari 2010

Kvällen har varit helmysig med Bingolotto i härligt sällskap. Bingolotto har kommit att bli en kul sysselsättning varje söndagskväll helt plötsligt. Öh. Utöver det har vi käkat bulgur med bacon, grönsaker och yoghurt till middag. Jag skulle kunna leva på bulgur och yoghurt resten av livet.

Xander och jag fastnade vid bokrean i affären idag och med oss hem fick vi inte alls de kokböcker som jag planerade för, utan istället hängde Nicke Nyfiken, Barbapappa och Babar med. Jag ska fortsätta leta efter den specifika kokboken jag är ute efter. Typ nu. Och förresten så läckte jag in en halv sjö med vatten i mina pälsklädda stövlar när vi gick några kilometer, så ett par riktigt täta kängor hade varit ypperligt att äga, senast klockan sju på morgonen imorgon helst. Knepigt.

2 kommentarer: