söndag 28 februari 2010

Jag kommer på mig själv att blogga mindre under helgerna. Det gör väl egentligen inte så mycket, besöksantalet är ändå nere på ungefär hälften under den tiden.Var ville jag komma med det? Jo, att imorgon blir det blogg lagd åt sidan ända fram till eftermiddagen, då jag 1. börjar mitt nya jobb, 2. tänkte vara relativt engagerad på det nya jobbet, 3. det är sportlov, ska således jobba på fritidsavdelningen och då ska vi vara ute hela veckan antar jag, 4. varför listar jag detta? Kanske är någon form av nervositet som inte riktigt visar sig i mitt medvetna jag? Jag ser fram emot mitt nya jobb! Så hej för idag, skrivs imorgon sweetcakes.

Vad har då den här bilden med något att göra? Jo, jag ägnade några minuter idag åt att dra åt alla möbler. Så plötsligt vinglar varken sängbenen på Xanders säng, benen på vardagsrumsbordet och stolarna står liksom mer rakt än någonsin tidigare. Det där ska man tydligen göra ganska ofta?

4 kommentarer:

  1. & du ska gratta mig när jag blir gamling!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på jobbet! :)

    SvaraRadera
  3. Hej Vacker! Jag åker till Stockholm på söndag. Stannar 3-4 dar. Har du tid o lust att träffas något då? Vore så kul och känns som om det inte är en sekund för tidigt. det var ju typ 3 år sen sist. Puss

    SvaraRadera
  4. Lycka till på jobbet. Hoppas du komer trivas.

    SvaraRadera