torsdag 18 februari 2010

Fade tar emot.

Jag blir som ett barn när jag får helt oväntade grejer att hämta ut på Posten. Meeer, meeer, jag vill ha mer! Bortskämd as hell. Idag fick jag denna kreativa skapelse som tydligen ska fungera som rakning och hudvård i ett, med ett inbyggt aloe veraflöde. Vi får se om den fyller någon funktion eller om man råkar raka av någon viktig pryl på kroppen, den ser onekligen otymplig ut. Jag fick ett hjärta också. Eller alltså, en chokladask formad som ett hjärta med goda mjölkchokladpraliner i. Så glad blir jag, sååå glad.

3 kommentarer:

  1. Den är FAKTISKT helt suverän!

    SvaraRadera
  2. Har testat denna! Kanon så länge "tvålklossen" finns kvar men när den börjar försvinna/bli ojämn blir det sådär. Och jättevårdande tycker jag inte att den var....Hoppas att du gillar den bättre!!

    SvaraRadera