torsdag 18 februari 2010

Fade hjärta boyfriend.

Jag har länge åtrått jeans i boyfriendmodell, dock aldrig kostat på mig några. Nu gjorde jag det och behöver aldrig mer köpa ett par jeans, i alla fall ingen annan modell. Jag är redan hooked och har inte ens fått bort lapparna än. Perfekta för mig med ordentliga lår och korta ben. Och jag kanske borde överväga trosorna i inlägget nedan, att ha under?

Utöver jeans är jag numera ägare till ett par tuffa blålila skor, en bandaubehå som var helt fiffig och tryckte ihop tuttarna så jag äntligen slipper i alla fall hälften av dem - smidigt. Och inte att förglömma, ett par så kallade sportbyxor som jag ska ha när jag springer till jobbet. Ja, alltså när snön är borta, jag vägrar springa i termobyxor.

Allt från H&M.

5 kommentarer:

  1. Åhh så snygg du är i dina nya kläder :) Min flickvän har likadana skor :)

    SvaraRadera
  2. Tack. :) Oj, en man som är uppmärksam på sin flickväns skor? Tufft. :D

    SvaraRadera
  3. Najs brallor, men du – är dom sådär läskigt smala nertill, eller mer baggy hela vägen?

    SvaraRadera