torsdag 18 februari 2010

Det blir ju inte alltid som man planerar, det är snarare sällan det går enligt vrickade planer. ;) Jag låg i mörkret och kved inatt. I sängen, med rullgardinen halvt neddragen och med såna där härliga skuggor på väggar och tak som sällskap när jag vred mig i vadsmärtor. Runt tre somnade jag till och då vaknade X och hade ont i benen. Hans onda beror på den så kallade växtvärken och kommer i regelbundna omgångar. Så jag kladdade ipren i smetform på mina ben, och masserade hans - alvedon är vad han beskriver det som, en sista utväg: "om jag inte ojkaj ha så ont mer" (jaa, vi väntar på en remiss till logoped, där ska vi lära oss säga R, både han och jag). Slutligen somnade han, till mammas falska plagiat av Afzelius Två ljus. Själv somnade jag om vid fyratiden, med lillemans toklånga ben över mina. Idag mår vi bra, men vi hoppar över förskola och stannar hemma till pappan kommer och tar över ikväll.

9 kommentarer:

  1. Va e de för märke på jeansen??

    SvaraRadera
  2. Oj, ingen aning... *kollar* Diesel. En tvåhundring på Myrornas. ^^)

    SvaraRadera
  3. Gud du e sjukt lik vicktoria beckam i spegelbilden... Facinerande =)
    Kolla får du se.

    SvaraRadera
  4. Ipren i smetform? Funkar det,jag har varit vaken i 1½ dygn nu och jag har ONT *letar ipren*

    SvaraRadera
  5. Nej, inte alla dagar. Men en del dagar är det ju så. :/

    SvaraRadera
  6. då har du fel nummer på mig OCH jag har fel nummer på dig. nummret jag har till dig är på 0706... mejlar mitt strax o så kan du maila ditt om du vill. Inte konstigt du inte vsrade igår då! ;)Pussis

    SvaraRadera
  7. X-plutten, hemskt med växtvärk. Hade jag med jättemycket när jag växte upp... aj-aj..

    SvaraRadera
  8. Ha ha ja men precis.
    Folk verkar tro att dom VET så mycket om mig bara för att dom läser min blogg.
    Lite roligt iof. :D

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!

    Försökte ringa dig nyss. Kom inte fram. KAn du ringa mig. Puss!

    SvaraRadera