lördag 26 december 2009

Fejdans nyårskarameller.

Årets häftigaste: Magisterexamen i beteendevetenskap som vidgade mina möjligheter avsevärt. Alla Xanders framsteg och hela hans utveckling är alltid det absolut häftigaste. Såklart.

Årets värsta: Tankarna på en bröstoperation. Tänkte om - tänkte rätt.

Årets utbildningar: Beteendevetarexamen. Utöver den har jag läst några strökurser som innefattar genus, mobbning samt datorspelande bland unga.

Årets skada: Psoriasisen: infekterade köttsår lite här och där.

Årets politik: Längtan efter nästa år. Det här är en gråzon i väntan på nyval.

Årets resa: Teneriffa.

Årets hemsida: fejdan.com. Det är här jag spenderar mest tid.

Årets film(er): The Wrestler, Mammut, Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, Changeling, Eden lake, Johan Falk-filmerna, Baksmällan...
 
Årets präktigaste: Moderat-Filippa.

Årets mest ouppfostrade: Jag.

Årets mesigaste: Jag. Som daltar med omvärlden bara för att jag vill att alla ska må bra.

Årets företagare: Jag. Eller nej, jag har inte varit så aktiv med mitt företag i år, men jag fick skatteåterbäring i december just för att jag är företagare, och det hade jag hunnit glömma bort så det var en himla kul överraskning.

Årets bakverk: Marängvulkaner.

Årets smaksättare: Egentillverkad (dock inte av mig) curry.

Årets färg: Brun.

Årets bästa konsert: Jag går inte på konserter.

Årets jobbigaste fråga 1: VEM ÄR *****?

Årets jobbigaste fråga 2: OCH VEM I HELVETE ÄR ******?

Årets jobbigaste fråga 3: VARFÖR SKRIVER ***** och ***** och ***** (och bla bla) SÅÅÅÅ?

Årets initiativ: Mitt eget, till att (ganska mycket mot min vilja egentligen - men jag var mer eller mindre tvungen) radera historiken på fejdan.com. Jag gjorde det, och valde att fortsätta blogga och försöker nu hålla i det privata och att inte utagera för mycket. För andras skull (som vanligt). Alla ska känna sig bekväma. Mm...

3 kommentarer:

  1. nu undrar jag om det möjligen är jag som ställt årets 3 jobbigaste frågor :-)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaahaha, nej, Tessi. ;)

    SvaraRadera