lördag 14 januari 2012

Finlandsfärjan.

Att ta sig till alla bokade spelningar i Finland kräver tålamod. Vi tar hittills alltid båt från Stockholm till Åbo och kör därifrån till de olika ställen vi ska till. Idag i full snöstorm. Jag är extremt jävla sjösjuk och utan piller krälar jag runt på golvet i båten men efter att ha börjat med postafen funkar det över förväntan. Dock drack jag champagne på båten inatt vilket måste slagit ut effekten av tabletterna för plötsligt kände jag varenda liten våg. Det jag egentligen ville ha sagt att allt detta resande blir så himla mycket roligare, mysigare, trevligare och mer gemytligt med alla de fantastiska bandmedlemmar som vi reser med. Vårt företag är litet och så vill vi behålla det just för att kunna ha den här nära, täta och vänskapliga relation med banden som vi har lyckats få.

2 kommentarer:

  1. men snälla... kom igen nu!

    SvaraRadera
  2. men du snälla... blogga mer! vi saknar dig...

    SvaraRadera