lördag 15 oktober 2011

Skitarg @ L'Orient.

Igår var det spelning på L'Orient i Linköping. Lite snabbt påkommet då jag först planerade att avstå att följa med igår. Några timmar i minibuss tillsammans med ett halvt management, ett helt band samt merchförsäljare. Men vilket ställe - ägaren var så otroligt serviceinriktad så jag ville flytta till Linköping enbart för den sakens skull (och lite för att det är helt mysigt där och bussarna är flerfärgade.) I Linköping finns det miljoner hotell ungefär, lite konstigt faktiskt - och riktigt jobbigt när gps:en krånglar men till slut lyckades vi boa in oss i ett flertal rum. Spelningen var grym som vanligt, Skitargs skara fans är otroliga. Hotellet utnyttjade vi enbart för dusch och ombyte för sen bar det av tillbaka till Stockholm igen. Vid halv åtta imorse kröp jag i min One Piece och somnade för natten (!) och klockan tio trippade jag upp igen för att hämta hem min unge och ha mysdag. Så nu ska vi se Smurfarna - de riktiga alltså - från när jag var liten fjant.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar