torsdag 1 september 2011

Usch, jag råkade slå på SVT2, en kanal som jag aldrig ens bläddrar förbi egentligen. Och så visar de Barn med cancer och jag går omedelbart mitt itu.
Själva är vi (jag och Xander) alldeles precis hemkomna från det (förhoppningsvis) sista läkarbesöket angående den där jävla knölen som han har haft i halsen sedan 2008. Idag tog vi det sista av fyra blodprover och visar det här ingenting konstigt så är vi färdigutredda. Allt pekar på en kronisk infektion i ena halsmandeln vilket gör att en lymfkörtel är i ständig reaktion. Den är stooor, och rörlig och har varit ett orosmoment under lång tid. De värsta tänkbara sjukdomar är äntligen uteslutna och jag känner mig otroligt ödmjukt lättad.

2 kommentarer:

  1. Svar: Åh, där sjönk mitt hopp en gnutta... Men syrran har en maskin o även jag har bakat i den, gick skitbra. Men då var det med vanligt mjöl, innan jag fick veta att jag är glutenintolerant.
    Upptäckte dock idag att recepten i instruktionsboken verkar va helt snea, så ska försöka på annat vis!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det inte är något värre iaf! :)

    SvaraRadera