onsdag 4 maj 2011

Fade hjärta fånen.

Jag trodde aldrig att jag skulle falla handlöst för någon annan pratmaskin än Nokias, men tydligen. Efter ett dygns användning är jag frälst. Min iphone, älskade iphone - som jag på eget bevåg aldrig hade investerat i. Den underlättar i min nya hobby; att citera deltagare i Big Brother de gånger de råkar prata utan att riktigt tänka. Twitter kvitter:

"Ändras valborg efter varje kungs födelsedag?" #BigBrother2011 #fail
"Första maj har vi ju firat sedan jesu födelse." #BigBrother2011 #superfail
"svärit heter det" #bigbrother2011 #fail
Och nu ska vi rösta på Mejhagen i CellOut, fotad av fröken Fade: http://www.hifiklubben.se/kundklubb/tavling/bildtavling/677.htm

2 kommentarer:

  1. a-k <3 också sin ajjfån å dej :) bli inte för tunn nu! Puss <3 Puss

    SvaraRadera
  2. Åh ingen risk att bli för tunn. ;) Puss puss!

    SvaraRadera