torsdag 3 mars 2011

Ont... Det gör ont.

Jag dricker ljummet kaffe. Och tittar på den nya fåtöljen, om och om igen i hopp om att den ska passa in bättre så. Om och om igen. Det var det svarta i den som kom och förstörde min vision en aning. Men jag vet inte, det ger förmodligen med sig när jag har vant mig vid den. Nu var det ju egentligen funktionen som var första prioritet angående denna fåtölj, efter den har massagefunktion. Ändå kan jag inte låta bli att sitta på golvet med ett värkande knä och ben till följt av reumatism - och bara stirra mig halvt blind... På den där fula fåtöljen.

4 kommentarer:

  1. Haha, jag har också köpt en FUL fåtölj! Och den har inte ens massagefunktion! :P Men den är så galet skön! Så den är värd sin plats ändå :)

    SvaraRadera
  2. Jag har planer på att sitta in den här så pass att den också blir galet skön. ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det lyckas! :) Jag har även planer på att, när jag någon gång syr gardiner av tyget jag köpte för nåt år sedan, även fixa något på fåtöljen i samma :)

    SvaraRadera
  4. OMFG vad snygg bild! *smälter totalt*

    SvaraRadera