söndag 16 januari 2011

Vilken blöt jävla dag. Vi har haft det riktigt mysigt ihop alla tre. Jag har hunnit hämta ut mediciner, fixat naglar, fixat hår (nu är jag alldeles röd i huvudet - stormtrivs), och ätit mig mätt två gånger. Jag och Xanders pappa hade en nostalgisk stund tillsammans i soffan då vi tittade på DVD:n från Xanders födelse. Själv spelade han hellre Wii. Kunde inte låta bli att just där och då önska mig en liten bebis igen. Eller jag önskade mig snarare få återuppleva vissa ögonblick några gånger till, helst med samma bebis som då. Fler vill jag ju faktiskt inte ha. Egentligen.


bloglovin

2 kommentarer:

  1. ni har inga planer på att försöka på nytt? ni är ju så gulliga ihop

    SvaraRadera
  2. :o) Nej.
    Vi har en helt fantastisk relation som vi båda värdesätter och vill behålla som den är.

    SvaraRadera