onsdag 12 januari 2011

Ungefär såhär; Lång, men härlig och fartfylld dag som håller på att passera alldeles smärtfritt! (Okej, jag har ont i tuttarna, men det hör tiden till. Jag är uppenbarligen fertil as hell, trodde sedan ett tag tillbaka att jag hamnat i ett tidigt klimakterium. Det har jag icke!) Fick antagningsbesked från universitetet idag, jag kan inte hålla mig borta från att plugga lite i smyg vid sidan om jobbet. Eller i smyg är det ju inte förstås, det är faktiskt ganska bra. Jag ska läsa Att handleda professionsutveckling i verksamhetsförlagd utbildning och får alltså efter ynka 7,5 högskolepoäng själv handleda blivande lärare under deras verksamhetsförlagda tid. Vilken utmaning, vilken himla kul grej.

bloglovin

5 kommentarer:

  1. Eru gravid... o.O :)

    I så fall grattis, annars så hoppas jag att du mår bättre i morgon.

    Kram Tompa

    SvaraRadera
  2. Nejnej, inga fler barn här inte. :) Men jag fungerar, det är bra!

    SvaraRadera
  3. Sötast och vackrast! :)

    SvaraRadera
  4. Oj, vad kul att se att någon är peppad på att ta hand om vilsna lärarstudenter! :D I den kommunen där jag har praktik är alla lärare tvingade att ha lärarstudenter, de har inget att säga till om. Vilket leder till att jag( & många fler) får handledare som fullständigt skiter i ens utbildning & den verksamhetsförlagda tiden. Tänk om man kunde få en handledare som åtminstone brydde sig lite grann haha :)

    SvaraRadera