onsdag 26 januari 2011

Om mitt hår...

...hade varit en världsnyhet... Ja, då hade vi uppenbarligen inte haft så mycket att bry oss om. Nu är det inte det, men faktum är att jag till och med mottagit meddelanden idag med frågor om jag klippt mig. MEDDELANDEN, i plural alltså. Det verkar ligga någon form av betydelse i mitt hår. Svar: inte klippt direkt, snarare skurit ut. Jag har alltså skurit ut några kilo hår i hopp om att "tunna" ut det - jag stod inte ut. Effekten blev dock inte den önskade, jag har fortfarande ett extremt tjockt hår, även om det nu finns i liiiite liiiite mindre mängd.

2 kommentarer:

  1. Jag har samma problem. Så varje gång jag klipper mig ber jag henne tunna ur det, och det slutar med att det ligger nästan mer hår på golvet än jag har kvar på huvudet men det är ändå massor kvar på huvudet.

    SvaraRadera
  2. Så snygg i ditt hår :)

    /S

    SvaraRadera