fredag 24 december 2010

Jinglefuckingbells...

Blev väckt först vid nio, helt otroligt med tanke på vilken dag det är. Xanders julklapp till mig var att låta mig sova en stund sa han. Han radade upp de sex julklappar som han fick välja ut igår kväll och som skulle öppnas nu på morgonen. Han fick några X-box-spel så han har haft fullt upp en stund. Vi ska inte iväg förrän tre, och det är sååå uppskattat att vi firar jul sent så att man hinner ta det lugnt innan (och efter). Det är en ivrig unge som hoppar runt och känner och klämmer här. Han kan dock inte gissa sig till Wii-konsolen, för den finns inte med bland de andra julklapparna.

bloglovin

2 kommentarer:

  1. Du är så vacker och Xander så söt.

    God jul!

    Puss å kram

    SvaraRadera
  2. Wow jag skulle väntat med att komentera tills jag tittat längre ner på sidan. Wow. Du har varit otroligt fin idag ser jag. God jul du fina flicka!!!

    SvaraRadera