tisdag 28 december 2010

Hårigt.

Tanken med dagen är att Xander ska få gå till frisören för första gången. Vi tittade på frisyrer tillsammans igår och jag vill att han ska klippa sig a la mohikan men han ville ha nåt mer likt Mr. Bean. Det är ju inte jag som ska bestämma över hans hår så det blir spännande att se slutresultatet. Igår eftermiddag var vi på jullovsbio, Megamind - helt klart sevärd (och det är egentligen ett toppbetyg från min sida eftersom jag är allergisk mot datoranimerad skit).

3 kommentarer:

  1. Det finns en rockare i varje person :) speciellt i lilla grabben som vill ha mohikan :)
    Lämna iaf 3mm på sidorna för att få den perfekta mohikanen! :D sen lite vax utan glans, ingen johan glans i håret! :D Alla frisörskor vill att man skall köpa deras dyra vax, men jag rekommenderar 4R, 4 reasons, Perfekt för mohikan.

    Hälsa lillgrabben, horns up little rocker-boy!

    SvaraRadera
  2. Han vill ju INTE ha det. Jag vill. Han vill se ut som Mr. Bean.

    SvaraRadera
  3. Men mr.Bean är väl rock?!? eller?! :D

    Ah, då måste du skaffa johan glans till håret :D

    SvaraRadera