torsdag 30 december 2010

Fääädi. Med vaddå kan man ju undra?! Jo, jag har färgat håret (igen!), badat och sanerat mig - rakat det som rakas skulle, kladdat in mig i alla nödvändiga krämer som ska förebygga psoriasis, hoppat i sköna bomullstrosor och vidare in i sparkdräkten. Nu är jag redo för spa imorgon, kroppen är som i utgångsläge och beredd att bli omhändertagen. Om den där tyngden och yrselkänslan inuti skallen skulle kunna tänka sig att lätta - ja då vore känslan ultimat. 

Och nu måste jag zappa mellan Victorias secretshowen på trean och Eldsjälsgalan på fyran för jag hade tydligen en bingolott i och med att jag vann en ny i söndags. Och själva bingot får jag ju inte missa, då tappar lotten hela sin betydelse. För vinner är ju inte nåt man gör. ^^)

1 kommentar:

  1. Ja vad ska man säga...;-)Dra hem miljonerna fiiningen ......

    SvaraRadera