lördag 27 november 2010

Det krävs en bra start på dagen för att orka springa i affärer i flera timmar. Vi hade bokat bord på Djurgårdsbrunn ute på Bockholmen, och deras brunch. Vi kom redan vid tolvtiden, och har man lust får man äta hur mycket man vill fram till 16.00, för en sisådär 320:- per person.

Tre omgångar orkade vi innan vi begav oss vidare till stan för jackjakt. Jag var klok nog att ta med mig ett övervägande hem för jag är sååå sugen på världens snyggaste jacka från Peak Performance, men i och med med priset som är ungefär fyratusen mer än vad jag brukar vilja ge för en jacka så är jag i valet och kvalet som man så kitchigt säger.

Jag hittade en jacka till Xander i alla fall och en hel del annat glädjeframkallande. Jag ska göra en alldeles egen adventsljusstake inför morgondagen, så nu ska jag brygga lite kaffe och känna efter om jag orkar sätta igång.
Vi var på Due Date också förresten, den var helt okej, lite smårolig på sina ställen.













1 kommentar: