fredag 26 november 2010

Day 7 - Min bästa vän.

Som säkert för så många andra kan jag ha svårt att koncentrera "bästa vän" till endast en person. Det beror liksom lite på definition. Ingen vet allt om mig. Det skulle jag aldrig vilja. Men jag räknar de bästa vänner till de som jag kan prata med när fan jag vill, och även om det så passerar två år mellan gångerna vi ses - så känns det som igår. Mina bästa är de som funnits längst; Sandrine, Jizzle och John. Alla dessa har funnits i mitt liv sedan 1997, och självfallet har det sedan dess tillkommit vänner. Men jag håller dem få. Jag anförtror mig sällan åt någon annan än mig själv. Tilläggas kanske bör att jag är kass på att höra av mig "bara för att höra av mig". Alla dessa tre accepterar detta utan problem. Jag ogillar krav på att höra av mig bara för att hålla en relation vid liv.

Sandrine och jag hade foto som inriktning när vi läste journalistik på gymnasiet. Här testar vi olika nyanser på ett väldigt antikt sätt, med analoga kameror. 

1 kommentar:

  1. Du har så rätt det där med vänner. Det finns dom som kräver att man ska höra av sig konstant och dom är jag fruktansvärt allergiska mot.

    SvaraRadera