måndag 29 november 2010

Day 10 - Dagens klädsel.























































Okej, dag tio i utmaningen kräver att jag ska beskriva dagens klädsel. Det började med en hel del lager eftersom det fallit trehundraåttioelva meter snö utanför. Leggings, benvärmare och raggsockor toppat med en tunika och hoodie. Sen var det bara att slita på sig termobyxor, jacka, halsduk och kängor. Jag har varit ute större delen av dagen och när det närmade sig hemgång satte illamåendet igång. Men det hör knappast till klädsel i och för sig...

Nu på kvällen har jag bytt klädstil helt.
Joggingbyxor, stora sockor och tröja... Och i och med att det tydligen finns en tomte så kan jag samtidigt skylta med min nya jacka som jag tänker ha på mig resten av kvällen. Fan vad jag är bortskämd. Men fan igen, vad glad jag är! Tack, tack, tack, tack, TACK!


2 kommentarer:

  1. Snygg jacka till en söt tjej ;-)

    SvaraRadera
  2. finns tomten ialla fall då med andra ord???!

    SvaraRadera