lördag 20 november 2010

Day 1 - Presentation.

Fade sedan en evighet på nätet, men Tina i det verkliga livet sedan en snöig oktoberdag 1981. Har haft en helt otroligt fin barndom fattar jag nu, efter att insett hur en hel del andra människor farit illa. Jag har alltid kunnat ta kärlek för givet. Jag är mellerst i skaran av tre syskon - den äldsta är en 34-årig Therese och den yngsta är en 17-årig Oscar. Vi är alla ytterst bortskämda och också medvetna om detta.
För snart åtta år sedan flyttade jag till Nynäshamn utanför Stockholm för att leva med Trilla. Vi fick Xander och gifte oss. Efter tre år ihop skildes vi i all välmening och har nu en otroligt unik relation som jag värdesätter högt. Jag närmar mig alltså 30 och har bloggat i hela tio år! Sex av de åren spenderade jag också på akademiska studier och har tre olika examen. Sedan förra vintern har jag hittat helt rätt, jobbmässigt, och jobbar som pedagog på en mysig skola med ungar i åldrarna 7-12.

Och så är jag singel. Eller ja, nästan i alla fall.
Eller det kanske jag inte alls är, det där bör jag eventuellt reda ut.

9 kommentarer: