söndag 28 november 2010

Dag 9 - Tro.

Okej, det blir enklare att slutföra detta inlägg med att nämna vad jag inte tror på.. Jag har inget som helst till övers för någon religion och tillhör således inte heller någon. Av någon snedvriden anledning föddes jag in i svenska kyrkan men var ganska snabb på att kliva ur. Jag slösar inte tid på fabler. Jag tror inte på mirakel. Jag tror inte på änglar, spöken eller andar. Jag tror inte på något övernaturligt, mer än att biologin kan vara fantastisk i sina kedjereaktioner. Jag tror att vi är pjäser i ett kretslopp, inte mer eller mindre än så. Jag tror inte på karma. Jag tror inte på ödet. (Och inte heller på påhittade gubbar, men OM, om, OM tomten ändå skulle få för sig att finnas så är det av största vikt att denne vet att det är jackan nedan jag önskar mig, inte den jag visade igår.)

Peak Performance, parkas: 4500:-

4 kommentarer:

  1. Spelar ingen roll vilken jacka du har..... HELA du glänser ju :-)

    SvaraRadera
  2. Aha... Tack då.
    Men oavsett så vill jag vara varm också.

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ha din fina jacka...

    SvaraRadera
  4. Klart du skall se till att du får den :)

    SvaraRadera