söndag 17 oktober 2010

Har aldrig förstått hur de som fixar naglarna klarar av att leva med dem. Ja, alltså ända tills jag själv började fixa till mina. Det är nästintill ett krav att jag lägger ner tid och pengar på mina naglar i och med att de är hårt drabbade av psoriasis och därmed gropiga, tunna, missfärgade och stundtals slutar nagelbanden att fylla sin funktion. Jag gillar korta naglar, blir handikappad i långa. De jag fixade idag är perfekta (och som vanligt; förbise gärna mina händer - de har varit med om för mycket, tagit på för många konstiga saker och åldrats i förtid).

3 kommentarer:

  1. hur ofta får du göra om dom ? har gjort mina i perioder nu pavbrutet sen mars i år men tänker ta en paus... känns som de håller i 2 veckor ungefär med mitt burdusa framfarande och det blir lite dyrt... :)

    SvaraRadera
  2. snygga naglar på en snygg tjej

    SvaraRadera