söndag 24 oktober 2010

Fortfarande sjukt ont i halsen. Har inte kunnat sova alls inatt. Vaknade av andnöd när jag hade slumrat i en sisådär tio minuter, och sedan dess har jag inte somnat om. Istället har jag gjort massor av pappersarbete till jobbet, så jag har redan avlastat mig själv en aning inför morgondagen.

Xander fick pannkaksfrukost i sann söndagsanda och vi har inte för avsikt att lämna lägenheten idag. Jag färgade om håret, tog på min nya benvärmare, kröp i en alldeles för stor tröja och... Satte mig här.


6 kommentarer:

  1. så vaacker utan smink. få förunnat verkligen!

    SvaraRadera
  2. :P

    Tackar. Smink är jobbigt. ;O)

    SvaraRadera
  3. Jaaanå he! Vill ha vill ha!! ;)

    SvaraRadera
  4. Geeeeses. :-| Den skulle jag kunna tänka mig vakna brevid. :-|

    SvaraRadera
  5. Vill också ha pannkaksfrukost ;)

    SvaraRadera
  6. Härligt med pannkaksfrukost! <3

    SvaraRadera