onsdag 13 oktober 2010

6 kommentarer:

  1. hello?!
    Har du fått min förfrågan om ses i helgen? sms?

    SvaraRadera
  2. Menne?? Har du tagit bort dig från fejjan? Jag skulle skriva ett mail till dig om Grattis i efterskott, att jag sett det först nu, för jag går knappt in på din blogg längre för den hackar och hackar och hackar och man kan knappt skrolla ner. Vet inte om dettär för jag har firefox eller vad? Men från 3 gånger om dagen till 1 gång i veckan ger liiite fadeabsitnens ;)

    Sen ville jag fråga vart man kan köpa den don´t even ask-mössan?? Vet du vilka som säljer den? Jga har försökt att googla men kommer liksom ingenstans.

    Kram Kina

    SvaraRadera
  3. Kina - japp, är mest borta från FB. Går in en sväng lite då och då. ;) Tack för omtanken. <3
    Mössan kommer från en litenlitenliten minibutik i Nynäshamn. Har faktiskt inte heller sett den någon annanstans.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Kan man smöra för dig och be dig köpa och skicka?? om jag säger bambiögon och snälla och du är bäst och finast och sånt? (eller det är kanske inte ens där du bor kom jag på nu??)

    SvaraRadera
  5. Jag fixar, Kina. Springer förbi affären på tisdag. :)

    SvaraRadera
  6. Men maila ditt kontonummer och hur mycket du vill ha så sätter jag in pengar på ditt konto :) Du är världens snällaste :)

    kinaelgaard@hotmail.com

    SvaraRadera