lördag 23 oktober 2010

Äntligen får jag tillbringa kvällen med mina favoriter igen. Det har varit lite glest med träffar på sistone. En annan riktigt härlig grej är att min son är så himla fin och trots att Tuva är fyra år yngre märks det att han älskar att busa med henne. Den enda som var lite trist ikväll var väl jag, som varken lagade mat eller tryckte i någon massa sötsaker. Vi beställde thaikäk och drack kaffe, sen tog det helt enkelt stopp. Åh, åh, åh - det bästa med att ha fyllt år, det är när Tessi kommer med sina alltid så träffsäkra presenter. Världens snyggaste (och längsta) strumpor, helt i min smak - samt en urfin recycled ljuslykta. Tack, tack, tack. Fan vad mätt jag är.

8 kommentarer:

  1. MEN ÅÅÅÅHHH!
    Vart kommer sockorna ifrån, vet du det?

    SvaraRadera
  2. ;) Visst var de helt underbara? De är från Indiska. :P

    SvaraRadera
  3. grymt snygg du är. helt naturligt alltså. hur gammal e du???

    SvaraRadera
  4. Du är sjukt vacker tjejen ;)

    /S

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Tack. Vackrare blir jag i mina nya sockor. :D

    SvaraRadera
  7. ja dom såg himmla mysiga ut. men jag är lite fashinerad över att du alltid ser så snygg ut i hyn + att du är så fin utan smink...... hur lyckas du???

    SvaraRadera
  8. jag tror att jag måste försöka komma ihåg (läs orka ) tvätta håret nästa gång du skA tll att fotta min skalle ;-)

    Tack för igår, snart måste vi ses igen!!!!

    <3

    SvaraRadera