tisdag 28 september 2010

T-t-t-täääävling! (Eller utlottning för att vara korrekt).

Det måste ju vara ett drygt år sedan jag hade en tävling (utlottning god damn) i bloggen?! Jaja, skitsamma när fan det var, nu skapar vi en här. Den där mössan ni vet: Bad Hairday - den var ju helt omåttligt populär.

Nu lottar jag ut en i samma modell, liknande budskap - men ändå lite annorlunda. Utlottning alltså; man kommenterar inlägget med en fungerande mailadress samt någon/några rader om varför man behöver en mössa som denna. Gör detta innan söndag, den 3/10 - så är du med i utlottningen. Ta-daaaa:

15 kommentarer:

  1. Jag har en bad hairday mössa men den börjar kännas lite "gjord". Behöver en ny, börjar jobba 4.30 på morgonen och kliver en timme innan, jag orkar knappt borsta tänderna innan jag åker, ännu mindre fixa håret. jjo0911@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Har också en badhairdaymössa and i looove it. så smidigt och man kan ha mössa med gott samvete! =p

    camilla_oHs@spray.se

    SvaraRadera
  3. Jag har nog fasiken ingen mössa, min skalle klassas som vattenskalle av övriga i familjen, så det vore kul om den passade.. ;)

    SvaraRadera
  4. Jag behöver en sån. Ack vad jag behöver en sån. Jag har ju inga bra hårdagar. Mitt hår är omöjligt men med en snygg mössa skulle jag iaf se lite tjusig ut. (mymlan@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Kan inte säga annat än att den är klockren. Vill ha! :)

    SvaraRadera
  6. Jag klipper mig nästan aldrig,bara möjligtvis på egen hand om jag skulle råka bli full (händer vart 3:e år) och häromdagen fick jag för mig att gå till byns enda frisör.....Stort misstag,kommer att ha en bad fucking hair month :D


    valfridsson8@gmail.com

    SvaraRadera
  7. jag behöver den då jag inte hinner med mitt hår för fem öre då allt fokus går till noah och att få på sig kläder. när han väl ligger i vagnen och ska ut så inser jag att jag ännu en gång missat att fixa håret. då skulle "don´t even ask" passa fint!

    SvaraRadera
  8. Jag är så slö och tvättar (alltför) sällan håret, vilket innebär att mössan är en av mina bästa vänner! Så varför då inte ha en snygg en med lite attityd?

    SvaraRadera
  9. Jag behöver den mössan i vinter, jag kommer vara nyförlöst, trött, sleten och se för jävlig ut så en mössa och lite mascara så kanske även jag kan se lite proper ut :)

    SvaraRadera
  10. och min mail är kinaelgaard@hotmail.com :)

    (obs att det faktiskt är min första gång jag tävlar på nätet, för jag ALDRIG har vunnit, därav min rookiestil och inte veta att man skickar med sin mailadress)

    SvaraRadera
  11. Jag behöver en! Jag har varken en bad hair day mössa (fast jag var väldigt sugen på att skaffa en förra hösten men det rann liksom ut i sanden.. eller i snön kanske??...) eller någon annan mössa heller att ha nu när det börjar bli kyligt om öronen.. :(

    SvaraRadera
  12. Nicole (ninor92@hotmail.com)30 september 2010 kl. 22:30

    haha jag skulle verkligen behöva den mössan! Alla klagar på den mössan jag har (flera år gammal och är sådär lagom fin nu) men jag är alldeles för snål (sparsam?) för att köpa en ny. Finns roligare saker att göra för studiebidraget! Dessutom är jag fåfäng när det kommer till mitt hår, men galet trött på morgonen. Vore gudomligt skönt att dra på sig den där mössan då och slippa fixa till håret!

    SvaraRadera
  13. Ska jag försöka vinna denna tävling och faktiskt få hem ett pris i rätt storlek? :P (För du har fortfarande inte ordnat det där!)

    Så, ja.. Jag behöver mössan för att mitt förra pris var i helt fel storlek och att det inte gick eller gjordes något åt det! Ganska giltigt skäl va?

    SvaraRadera
  14. Jag har ingen passande mössa hemma längre, mitt hår har ett eget liv (som vanligt). Denna mössa borde sitta på mitt huvud. :) Sen slipper man svara på frågan om någon frågar. haha.

    I gave it my best shot!

    SvaraRadera
  15. Åååååååååååå!


    indracc@hotmail.com

    SvaraRadera