torsdag 9 september 2010

Mamma-barn-dagen började vid tiotiden med mys i min säng, följt av att vi tillsammans klarade Bakuganspelet på X-box 360. Vi begav oss till stan och lunchade ihop, jag och mannen i mitt liv, min intelligenta stjärna. Han lunchade chokladboll (fritt val, men det sa väl sig självt), och jag en kycklingsallad. Vidare valde vi varsin affär att handla i, han valde Leksaker & Spel och jag The Phonehouse. Nöjda med vad vi shoppat gick vi vidare, plockade upp en glass på vägen till honom och nådde slutligen skolan där jag jobbar. Där spenderade vi dagen, fram till 18-tiden då det var dags för föräldramöte nummer två i ordningen. Middagen ikväll käkade vi i Bowlinghallen och Xander avslutade allt med två glassar och en Bakuganboll.

"Kära jävla dagbok..."

1 kommentar:

  1. Här var det ju ursnyggt! Mår ni bra? Kramkramkram Lisa

    SvaraRadera