torsdag 16 september 2010

Jag unnade mig en relativt onyttig frukost idag, som vanligt efter de hårda onsdagarna. Jag håller mig till en stadig och långsam viktnedgång med cirka ett kilo i veckan så jag hinner nå ultimat vikt innan jag gifter mig igen. I ett tidigare inlägg fick jag för mig att inte bry mig om vad vågen visar, men det var fanimej inte alls så bra för några veckor senare kunde jag inte ha mina favoritjeans. Så oavsett om vågen är ett vettigt redskap eller inte så måste jag använda mig av den för att kunna behålla mina kläder.

4 kommentarer:

  1. Har du planer på giftermål? Eller är det bara mer allmän förberedelse?

    SvaraRadera
  2. Planer finns men ingen vet med vem eller när eller så. Hahaha. ;)

    SvaraRadera
  3. Men med den ekvationen borde du ju bli gift under 2011 så nog sjutton måste det finnas en tilltänkt annars får du lov att ändra nån variabel i ekvationen ;)

    Kram på dig.

    //T

    SvaraRadera
  4. Haha, ingen som i inte ens du? Isf har jag också sånna planer :)

    SvaraRadera