måndag 6 september 2010

Jag undrar lite över hur länge det är tänkt att man ska ligga på en spikmatta egentligen? Om det liksom finns en rekommenderad tid (som jag inte alls är medveten om i så fall.) Jag låg på den tills den fastnade i ryggen, så att den liksom hängde med upp när jag reste mig. Det lindrade det onda i ryggraden, i alla fall i några minuter. Jag ogillar väderomslag. Artriten äter sig in i varenda jävla led känns det som och nu har jag inflammerade muskelfästen längs halva ryggraden ungefär. Ganska mysigt jämfört med andra åkommor, men samtidigt väldigt oskönt.

6 kommentarer:

  1. Har den fastnat i ryggen har man nog legat för länge tror jag! :P

    SvaraRadera
  2. Du får ligga på den hur länge du vill, bara inte det är en pina. Hur i helvete fick du den å fastna? Jag har inte ens fått en å fastna på min ölmage?! :)

    Näe, ärligt så rekommenderas 10-20min...

    Inte timmar gulle, MINUTER!!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Tror man ska ligga 10-20 minuter. Är ju inte så konstigt att den fastnar i ryggen eftersom man slappnar av allt mer och taggarna sjunker längre in i huden.. :)

    F brukar lägga den i sängen när han kommer hem från jobbet på morgonen och lägga sig på den - OCH SOMNA! Haha :)

    SvaraRadera
  5. Hej, Mitt namn är Tom Hedman och är en ung, driftig, ambitiös 19-årig kille söker som jobb som din riksdagsledamot.
    Någon kommer avgöra valet för dig eller har redan gjort det, genom att anställa dig exempelvis nu så kan du avgöra det för mig.
    Du hittar mitt CV (politik) på min hemsida och jag hoppas du kommer anställa mig.
    Jag hoppas jag får jobbet som din riksdagsledamot, kryssa nr 15 så ger du mig chansen att nå mina drömmar, så att jag kan arbeta för dina!
    Vänligen
    Tom Hedman
    www.tomhedman.se

    SvaraRadera
  6. Fungerar det med gipsskruv också, eller bara med spik?
    :-)

    SvaraRadera