söndag 12 september 2010

Jag hade det krångligt nog att välja mellan Duellen och Ensam mamma söker, så jag försökte lägga fram lite snyggt att idag är det inte Bingolotto, lilla Xander. Men joho, det var det tydligen visst för det hade han sett på reklamen så jag fick skriva ut två lotter lite snabbt sedan zappade jag för kung och fosterland. Varken Duellen eller Ensam mamma kunde jag se, men jag lyssnade lite. Båda programmen var sådär ytterst pinsamma och det jag inte ser, det finns inte. Vi vann hundra kronor på Bingolotto för fjärde veckan i rad, så dum är han inte ungen - eftersom vi delar lika såklart.

3 kommentarer:

  1. Hi Everyone.. I'm newbie to, hope can learn some :--)

    Regarding those who must have it, in my signature there is some interesting information about [url=http://newmoviereleasesdvd.info/]Watch Movies Online Free[/url].

    SvaraRadera