torsdag 30 september 2010

Det sjuka lilla barnet är överlämnat till fadern för fortsatt vabbande. Jag har varit ute och gått en sväng, det behövdes verkligen, jag har inte fått luft på ett tag känns det som.
Trots en välplanerad kommande helg fick jag ytterligare ett uppdrag att sätta tänderna i.  

Uppdrag: Skridskor (+ nödvändiga tillbehör förstås).
Ungen ska åka skridskor i skolan kommande vecka, vilket då innebär att jag måste köpa skridskor och hjälm snarast, nu i helgen med andra ord. Det räknade jag inte riktigt med så tidigt som i slutet av september, men det är väl bara att göra antar jag.

3 kommentarer:

  1. Mitt hjärta :) a-k goes vacation, will be back though having the hot pepparkejk look ;) peace <3

    SvaraRadera
  2. vackra du o stora unge!! puss fr mig o barnen!

    SvaraRadera