torsdag 5 augusti 2010

Jojo.

Jag gick upp runt trehundraåttiotolv kilo när jag slutade röka. Jag fick en rumpa! För första gången ever. Vilken härlig överraskning. Idag damp träningsavtalet ner i brevinkastet och från och med nästnästa vecka är det jag agerar återkommande träningsfreak på nya gymmet. Jag ska bygga muskler. Eller plocka fram de jag redan har, nåt av det. Vågen har jag slängt åt helvete, den saknade helt betydelse.

Kontrasterade bilder för konturernas skull.
Augusti 2010. Rumpan tänkte jag behålla.

2 kommentarer:

  1. Grattis till rumpan :) Det ser väldigt bra ut!

    /S

    SvaraRadera
  2. Och vilken rumpa sedan!

    Jag måste nog dra ner på mitt Fade-blogg-läsande. Inte bra för mitt blodtryck och man börjar ju bli lite till åren nu.

    Damn girl you're fine!

    SvaraRadera