måndag 2 augusti 2010

Jag är fortfarande jävligt krasslig och våndades över det ett tag då jag faktiskt lovat Xander att vi skulle införskaffa alla skolstartsgrejer nu. Men tydligen gjorde det honom ingenting alls att göra allt via nätet. Regnet öser ner, min hals kliar och jag inser vad mycket som behövs inför Xanders skolstart. Det är allt från ryggsäck till gympaskor. Jag minns min första ryggsäck, en lila med Lady & Lufsen på. Första dagen i skolan träffade jag Apan, och hon hade en likadan!
Här är det helt klart Star wars som gäller, det märks tydligt. Min son är märkbart påverkad av reklamtrenderna bland barnen.

1 kommentar:

  1. Tänk om jag hade sparat den där ryggan, den är en klassiker. Lila och fin.

    Har du någon aning om det är någon gammal Växjöbo som läser din blogg? KAnske någon från klassen?

    SvaraRadera