lördag 24 juli 2010

Till att börja med: jag har nackspärr. Så in i helvete. Jag hade det redan igår på morgonen och det brukar ge med sig efter en dag men idag är det ett helt helvete värre. Trots det blev det en himla bra kväll igår, efter att ha tvingat oss igenom IKEA och fullständigt lidit bland alla jävla prylar unnade vi oss en trerätters middag och därpå en bio: Beck. Jag har länge velat se Beck på bio men aldrig hunnit tidigare. Beck - Levande begravd var riktigt ruskigt bra. Om det nu var så med filmen innan - att man hade satsat pengar på lite mer internationell touch, kan jag tycka att denna var mer riktad åt thrillerhållet. Jag hoppade faktiskt till två gånger, uppskrämd. ;)

Avslutningsvis; Fy fan vad ont jag har, orkar inte se vad jag har skrivit. Nu ska jag ligga på min spikmatta och titta i taket en stund.
 

3 kommentarer:

  1. Stackare med nackspärr - suger.

    Fantastiska bilder och va gott det ser ut, alltihop. Det vattnas i munnen...

    SvaraRadera
  2. ojoj vad gott det där ser ut. mums. som du.

    SvaraRadera
  3. Den där sista grejen, DEN skulle sitta bra nu på söndags kvällen!!!!! =o)

    SvaraRadera