söndag 4 juli 2010

Projekt: run Fade - ruuuun.

Nedanliggande bilder är tänkta att illustrera en kvinna i nöd, i behov av snabbtänkande vältränade individer med svar på följande: VAR I HELVETE GÖR MAN AV ALLT MAN MÅSTE HA MED SIG NÄR MAN SKA UT OCH SPRINGA? Jo, för jag behövde nycklar (vilket jag löste med att ta en ensam husnyckel och placera i skon...!), mobiltelefon (alltså, den måste man väl ha om det händer nåt? Och så måste man ju alltid vara i nåbar zon som mamma inbillar jag mig), mp3-spelare (fast den kan man stoppa i trosorna kom jag på. Eller i behån kanske är mysigare. Och det slog mig nu.), överfallslarm (som man lika väl kan lämna hemma för vem fan bryr sig om något som tjuter som ett billarm? Här är det ingen som reagerar på några som helst läten vad det verkar)...

Och för att inte tala om dessa jävla pattar som jag har lyckats berikas med på sistone. Alltså det där med att ha slutat röka, det märks lite här och där; springa liksom - tanken skulle aldrig slagit mig för några år sedan, viktökningen ("jag har slutat röka", det kan man relatera till i en oändlighet) - och i och med det sistnämnda dök monstertuttarna upp som är i vägen hela-jävla-tiden, om inte på bredden så på längden. Förresten så är jag halvt död efter mitt springande. Jag sprang säkert flera meter och imorgon blir det kanske några till.

7 kommentarer:

  1. ha ha så skön =)))))))))

    SvaraRadera
  2. jag använder mobilens mp3spelare, så har man en grej mindre med sig ut :) Sen är byxor med fickor (med dragkedja) starkt att rekommendera, så slipper man grejor i trosor eller bh ;)

    SvaraRadera
  3. kan ju även tillägga att jag tappat en hemnyckel då jag sprang i skogen, hade inte dragkejda på fickan :S

    SvaraRadera
  4. Själv sätter jag nycklarna i skosnöret och knyter dubbelknut så att de inte ramlar av. Funkar utmärkt. Mobilen lämnar jag hemma, ser det som en stund jag får vara ifred från allt och alla.

    Och angående tuttar. De placerar jag i en stadig sportbh. Nu har jag inte riktigt lika stora tuttar som dig men för mig som har stor c-kupa så är det ett måste!

    SvaraRadera
  5. Dubbla sport-BHar löser det, påstår några tjejer jag känner

    SvaraRadera
  6. Skaffa en iphone så behöver du inte ha med både mp3-spelare och telefon, dessutom finns en smart hållare som man kan ha runt armen när man springer. Nyckeln hänger du i en keystripe runt halsen...

    SvaraRadera
  7. Jisses vad mycket klokheter du kom med Daniel. Nu ska jag bara införskaffa allt det där. :P Minus Iphone.

    SvaraRadera