tisdag 20 juli 2010

I samma veva (putt?) som vi svingade klubbor vid minigolfen insåg jag att det var dags att förklara min kompakta digitalkamera förbrukad. Trist eftersom ingen kamera vill hänga med en längre tid, men så är jag också fullt medveten om att de är just förbrukningsvaror. Tiotusen bilder hörde jag för några år sedan, och sedan har kameran gjort sitt. Jag vet inte hur pass väl det där stämmer, dock känns det som att mina "tar slut för fort". Jag fotar vääääldigt mycket så det är bara att springa och köpa en ny. Att släpa med mig systemkameran överallt har aldrig lockat, den ligger mest och samlar damm och ser snygg ut.

Jag delger härmed sista bilden tagen med min kompakta Samsung...
 

4 kommentarer:

  1. :-) härlig bild o jag hoppas att du har en härlig sommar! Om jag vore lagd åt det petiga hållet så skulle jag nog, som gammal BANGOLF-spelare (tävlat å så...) påpeka att det just heter BAN- och inte mini....golf. Hade kanske vävt in något om att "Kringlan är död, nu är det max sju slag och något om "inget extraslag om man skjuter över sargen". IBland spelar folk med regler som gällde före 1986 :-)

    NU är jag ju inte petig så jag låter bli :-)

    kramar
    peter

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. ;) Och vi körde absolut med max sju slag. (Efter att ha blivit informerade om att det är så man gör nu för tiden, av ett dreglande fyllo.)

    SvaraRadera
  4. :-) DU är härlig! :-)
    Har själv ett pers på 27 inomhus (gamla Åsötorgets hall) och 28 utomhus, Hägersten...

    SvaraRadera