fredag 9 juli 2010

Det blev en sen dag på jobbet idag, men det gör inget. Jag skyndade mig till affären för att handla lite inför kvällen, vi ska fira in sommarlovet. Jisses vad jag har längtat efter min unge som har varit hos pappan i fem dagar. Vad jag däremot inte ens har reflekterat över är att min semester börjar nu. Jag har vetat om det, men inte längtat och inte suktat efter. Det ska dock bli skönt att få spendera massor av tid tillsammans med Xander, och det ska bli riktigt skönt att slippa leva efter klockan. Samtidigt är det just precis det: RIKTIGT SKÖNT - att ha ett sånt fantastiskt trivsamt jobb med säkert världens bästa arbetskollegor.

I kylen står det en vit chokladtårta och väntar på att kläs med jordgubbar. I köket finns den nya fina picknickkorgen och filten med vattenavvisande baksida. Jag har en ny termos och frysen är fylld med bakverk inför spontanutflykter ner till havet.

fade + överexponering.

3 kommentarer:

  1. överexposed, mörkläggningsqanordningar spelar ingen roll. finare tjej är svåår att hitta. jag går åxå på semester nu och jag och nova firade med varsin prinsessbakelse igår. nu är det kolmården nästa. =)

    SvaraRadera
  2. Tack tack tack. *niger finast*

    SvaraRadera