lördag 26 juni 2010

Midsommarafton blev precis som jag önskade; fylld av solsken från morgon till kväll, mängder av mat, samt ett trevligt och nyktert sällskap. Vi åt från lunch till midnatt med uppehåll för en tre (!) timmar lång promenad. (Okej, vi gick vilse utan återvändo.) Det var så skönt att komma härifrån, om så bara för en dag. När jag kom hem idag kändes det som att jag hade varit borta i en vecka och jag saknar ihjäl mig efter mitt barn. Men imorgon ses vi hjärtat. Nu blir det pasta och några filmer.

2 kommentarer:

  1. Hej och glad midsommar.
    Jag såg att du hade rekam längst ner på bloggen.... Hur gör man för att få det jag har försökt länge men lyckas inte ta reda på hur man gör helt enkelt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Själv har jag varit bortrest ett tag över midsommar och så. =)

    SvaraRadera