söndag 20 juni 2010

Glasburen.

I och med mitt husdjurs död för några veckor sedan har jag ett terrarium i vardagsrummet som gapar tomt och som är totalt otympligt och som jag således inte riktigt vet hur jag ska bli av med. Alternativ 1, någon som vill ha det hämtar det. Alternativ 2, jag slår sönder det i molekyler och slänger skiten. Men. Jag har ingen som helst lust att slå sönder det och vem fan vill ha ett terrarium? Blocket har jag provat både med och utan orm tidigare. Så nu ska jag rensa i min garderob istället. Kläder är så mycket lättare att handskas med.

15 kommentarer:

  1. mina komentarer kommer inte fram????????? jag skulle behöva!

    SvaraRadera
  2. Har du en orm lös hemma? :)

    SvaraRadera
  3. Kan du inte göra om det till någon dekorativ krubba. Ja, inte som en julkrubba, men med samma princis. Att indiskt altare, besökt av japanska turrister, i miniatyr. Tänk, en busslast med 60 japanska miniatyrkameror.
    :-D

    Fast, det där med att slå sönder lät ju lite kul också. Kasta ut det genom fönstret!
    :-D

    SvaraRadera
  4. hon som gör likadant som du hela tiden har gjort det igen... ´hon vill ju va som du-u-u´ -nynnar-

    puss lisa

    SvaraRadera
  5. Hahaha, ja det var väl någon besatthet som uppstod i samband med att vederbörande plockade upp mitt förbrukade gamla avfall.

    SvaraRadera
  6. blir så nyfiken....vart kan jag hitta copy cat???

    SvaraRadera
  7. Hon är inget att se. ;) Läs: Jag vill inte länka här. :P

    SvaraRadera
  8. Älskar dom virkade trosorna.

    SvaraRadera
  9. Vackra skapelse skapad för oss männens skull!!!!!!!!

    SvaraRadera
  10. Hej odla kryddor där i eller rökbara plantor, nej skojade bara.

    SvaraRadera
  11. Hej blir också nyfiken på copycaten och fattar att du inte vill länka.... men visst ser ju du vår emailadrass isåfall om du vill kan du väl skicka den till mig på email? :)

    SvaraRadera
  12. Jag vill ocksa veta vem copycaten ar! *nyfiken*

    SvaraRadera
  13. jag med! vart har du köpt trosorna?? hot hot hot =)

    SvaraRadera
  14. Trosorna är från GinaTricot. :P

    SvaraRadera